Kursy online
Kursy online dla dzieci, młodzieży i dorosłych!
Zdobądź nowe umiejętności językowe lub matematyczne w wygodny sposób, dopasowany do Twojego grafiku!
Elastyczne godziny zajęć – ucz się w dogodnym dla Ciebie czasie!
Sprawdzona i skuteczna metoda nauczania – uczymy w sposób, który daje efekty!
Języki, które oferujemy:
Angielski
Niemiecki
Francuski
Hiszpański
Matematyka – dla tych, którzy chcą pogłębić swoje umiejętności matematyczne!
Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz naukę, czy chcesz podnieść swoje umiejętności na wyższy poziom – nasze kursy są stworzone z myślą o Tobie!
Zapisz się już teraz i ucz się online, gdziekolwiek jesteś!
tel.: 507-624-565, e-mail: coolschooladm@gmail.com
link do formularza: https://docs.google.com/…/1UcTbgKFCu_QbkzYn9H9Zue…/edit
Regulamin kursów online:
Niniejszy regulamin określa sposób i warunki działania Szkoły Językowej Cool School Blanka Pietras oraz stanowi nieodłączny element oferty. Zaakceptowanie regulaminu jest warunkiem zapisania się na kurs przez Internet/online.
Definicje
Organizator: organizatorem kursów językowych online jest Szkoła Językowa Cool School Blanka Pietras, NIP: 589-184-90-98, REGON: 220686754 z siedzibą przy ul. Rynek 5F, 83-300 Kartuzy.
Uczeń: osoba fizyczna lub osoba fizyczna wskazana przez osobę prawną (opiekuna prawnego, rodzica), która opłaciła kurs językowy.
1. Zakres świadczonych usług
1.1. Organizator prowadzi indywidualne kursy przez Internet/online.
1.2. Za rozpoczęcie lekcji uważa się moment, kiedy o umówionej godzinie lektor rozpocznie rozmowę z uczniem przez komunikator Skype/Zoom/GoogleMeet.
1.3. Jednostka lekcyjna trwa 45 minut z wyłączeniem lekcji, których długość była zwiększana lub zmniejszana podczas indywidualnych ustaleń z uczniem.
1.4. Organizator zawiera z uczniem umowę na przeprowadzenie kursu przez Internet z wybranym lektorem w umówionym terminie. Ostatecznym potwierdzeniem zapisania się na kurs jest dokonanie płatności.
2. Materiały dydaktyczne
2.1. Szkoła Językowa Cool School Blanka Pietras udostępnia uczniowi niezbędne materiały dydaktyczne bez pobierania dodatkowych opłat. Opłata dodatkowa dotyczy podręczników w formie papierowej.
2.2. Uczeń może zakupić w Szkole Językowej Cool School dodatkowe podręczniki, słowniki itp. na własny użytek po ewentualnym wskazaniu ich przez lektora. Materiały te mogą służyć jako uzupełnienie kursu przez Internet.
2.3. W czasie trwania kursu wykorzystywane są także materiały dostępne publicznie w sieci Internet, za te materiały uczeń także nie ponosi żadnych kosztów.
2.4. Prezentacja materiału podczas zajęć odbywa się za pomocą wirtualnej klasy, opcji współdzielenia ekranu lub innych narzędzi do tego przystosowanych.
3. Terminy lekcji
3.1. Termin lekcji każdego ucznia ustalany jest indywidualnie w momencie zapisania się na kurs.
3.2. W przypadku lekcji w parach lub grupach lekcja rozpoczyna się o ustalonej godzinie w momencie nawiązania kontaktu z jednym z uczestników kursu grupowego, bez konieczności oczekiwania na pozostałych uczniów.
4. Spóźnienia ucznia oraz lektora
4.1. Spóźnienie ucznia: od czasu trwania zajęć odejmowany jest czas spóźnienia. Czas ten nie podlega odrobieniu w innym terminie ani innej rekompensacie. Jeżeli lektor nie zastanie ucznia o umówionej godzinie w wybranym komunikatorze w ciągu 15 minut od momentu planowego rozpoczęcia lekcji, lekcję uznaje się za przeprowadzoną. Wyjątek mogą stanowić sytuacje, gdy uczeń poinformuje lektora o swoim spóźnieniu i poprosi o rozpoczęcie lekcji w późniejszym terminie. Rozpoczęcie lekcji w późniejszym terminie nie oznacza jednak jej przedłużenia. Lekcja kończy się wtedy o ustalonej wcześniej porze.
4.2. Spóźnienie lektora: czas spóźnienia lektora doliczany jest do czasu lekcji lub podlega odrobieniu przy okazji kolejnej lekcji. Jeżeli lektor nie stawi się na lekcję do piętnastu minut od momentu jej zaplanowanego wcześniej rozpoczęcia, uczeń ma prawo żądać ustalenia terminu kolejnej lekcji zamiast tej. Uczeń nie ponosi dodatkowych kosztów z tego tytułu. O spóźnieniu lektora należy niezwłocznie powiadomić Organizatora telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.
4.3. Uczeń może prosić lektora lub Organizatora o stałą lub chwilową zmianę rozkładu zajęć. Możliwość taka przysługuje uczniowi raz w miesiącu. Lektora należy poinformować o chęci zmiany najpóźniej na 7 dni przed jej planowaniem. Zgoda lektora zależy od jego dostępności.
5. Zmiany terminu lekcji, przekładanie lekcji
5.1. Każdy uczeń ma prawo do bezpłatnego przełożenia lekcji na inny termin po podaniu przyczyny.
5.2. Chęć przełożenia lekcji należy zgłosić lektorowi lub Organizatorowi mailowo lub telefonicznie najpóźniej na 24 godziny przed przekładaną lekcją. Nie uznajemy przekładania lekcji za pomocą czatu, gdyż wiadomości nie docierają do lektora czy też Organizatora, gdy ten w danej chwili nie jest zalogowany. Lekcję odwołaną za pomocą czatu lub później niż na 24 godziny do terminu, kiedy miała się odbyć wg wcześniej ustalonego planu traktuje się jako odbytą i uczeń ponosi jej koszty.
5.3. W przypadku nagminnego przekładania lekcji (powyżej 4 razy w miesiącu), w przypadku niestawienia się na zajęcia bez wcześniejszego ich odwołania lub próby przełożenia lekcji tego samego dnia czy też na krótko przed jej planowanym rozpoczęciem Organizator ma prawo potraktować tę lekcję jako odbytą. Wtedy uczeń ponosi jej koszty.
5.4. Każda przełożona lekcja musi zostać odpracowana w ustalonym z lektorem, dogodnym dla obydwu stron terminie w ciągu 14 dni licząc od momentu jej przełożenia.
5.5. Odrabianie lekcji może także odbyć się poprzez przedłużanie jednej, dwóch lub więcej kolejnych lekcji o odpowiednią ilość minut (np. 10, 15, 20, 30 minut).
6. Płatności
6.1. Płatności dokonywane są przelewem bankowym na konto Organizatora do 10-go dnia danego miesiąca z góry, zgodnie z załączonym cennikiem.
7. Wymagania systemowe
7.1. Aby wziąć udział w kursie językowym przez Internet, uczeń powinien posiadać:
a) komputer z dostępem do szerokopasmowego Internetu,
b) zainstalowany komunikator Skype/Zoom/GoogleMeet (optymalnie najnowsza wersja),
c) zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer lub inną (optymalnie najnowsza wersja).
8. Rezygnacja z kursu
8.1. Uczniowi przysługuje prawo do rezygnacji z kursu z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia.
8.2. Uczeń powinien poinformować Organizatora o chęci rezygnacji drogą mailową. Cennik zostanie odpowiednio skorygowany.
9. Problemy techniczne oraz sytuacje nadzwyczajne
9.1. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie ucznia (np. awaria komputera, Internetu) uniemożliwiających przeprowadzenie lekcji w umówionym z lektorem terminie należy natychmiast powiadomić Organizatora.
9.2. W przypadku wystąpienia problemów technicznych po stronie lektora, uczniowi przysługuje prawo do nieodpłatnego odrobienia lekcji w ilości równej ilości lekcji, które nie odbyły sięz powodu tych problemów.
9.3. Lekcje, które nie odbyły się z powodu problemów technicznych po stronie lektora, nie podlegają zamianie na gotówkę.
10. Zaświadczenia
10.1. Na prośbę ucznia Organizator wystawia wewnątrzszkolne zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu.